среда, 16 декабря 2015 г.

Етап перший


Привіт! 

Ми, учні 7-а класу, сьогодні створили  свій блог. Це дуже цікаве для нас, як і сама тема блогу "Музичні таємниці"...)

А почалось все з того, що нас зібрала  вчителька музичного мистецтва і пропонувала прийняти участь у проекті дослідження теми «Що таке «функціональна» (фонова) музика і як вона впливає на емоційний стан людини»
Поперше, вона  пояснила нам  переваги методу дослідження,  поставила ключове питання самої теми: "Як фонова музика впливає на емоційний стан людини", провела бесіду  про різновиди функціональної музики, яким шляхом можна навчитись розпізнавати «агресивну» та «цілющу» музику, якими методами можливо сформувати естетичний смак та вибірковість щодо музики, яка позитивно впливає на стан здоров’я.  В стартовій презентації вчитель пропонувала нам дізнатися про різновиди функціональної музики, про те, як між собою взаємопов’язані  музичний і біологічний ритми,, про небезпечний ритм, та 
лікувальні властивості музикотерапії. Кожному з нас роздала буклет з теми проекту.

Ми індивідуально заповнили вправу Знаємо-Хочемо дізнатися-Дізналися. Про стилі, жанри музики ми вже вивчали з програми музичного мистецтва. Але як фонова музика впливає на емоційний стан людини - це цікавинка. Будемо досліжувати....))


 

Комментариев нет:

Отправить комментарий