Етап другий
Зрозуміло, що кожна робота потребує заоохочування.В школі - це система оцінювання. Так ось... Вчитель показала нам графік оцінювання.
На першому початку проекту дослідження ми провели мозковий штурм и створили організаційну діаграму "Музика навколо нас". Цікаво було спостерігати за своїми однокласників: які асоціації виклакає в них поняття "Музика". Це ми записали в таблицю "Асоціативний кущ".
Впродовж роботи над проектом буде оцінюватись також ведення нашого блогу (О! будемо намагатися), наші письмові огляди, продукти досліджень, звіти.
А наприкінці роботи над проектом - наші презентації, практичне представлення дослідження.
Дуже допомогло на початку нашого проекту пропозиції вчителя щодо допоміжної літератури. Дехто вже залучився допомогою батьків в цьому питанні. Деякі учні переглянули сайти Вікіпедії з питання "функціональна музика".
Будемо сподіватися, що в нас все вийде!!
Змушуємо мозок працювати..)))
Комментариев нет:
Отправить комментарий