среда, 16 декабря 2015 г.

Етап шостий


Наша ІІІ група досліджує матеріал «Властивості музикотерапії». Ми вирішили провести практичний експеримент.
Для цього організували екскурсії по нашому мікрорайону.
Завітали до супермаркету, в масажний кабінет, проїхали дві зупинки на маршрутному таксі.
В приміщенні супермаркету звучала легка ненав’язлива інструментальна музика. Вона не заважала покупцям зосередитись при виборі покупок. Ми взяли інтерв’ю у деяких покупців. Дехто навіть не помітив, що звучить музика, при цьому сказали, що вона зовсім не заважає. Це говорить про те, що фонова музика в залі магазину підібрана професійно.
Навпаки, у маршрутному таксі з динаміків  гучно лунали пісні у виконанні співаків. Ми спостерігали за пасажирами. Не помітно було, щоб на втомлених після робочого дню обличчях, з’являлася посмішка. Декого навіть дратувало гучність динаміків.
Але в масажному салоні ми відчули  повне розслаблення. Лікар-масажист розповів нам, що використовує спеціальну релаксаційну музику, яка впливає на психічний та емоційний стан людини. Ми зацікавились такими властивостями музики і дізналися, що це функції музикотерапії.
Після аналізу нашого експерименту, наша  вчитель музичного мистецтва продемонструвала інноваційний проект «Піснезнайка», якій можливо використовувати на уроках природознавства, географії, літератури. Цей проект також позитивно впливає на фізичний та психічний стан людини.
       Дуже цікаво! 


Комментариев нет:

Отправить комментарий